Handelsbetingelser
heatCare aps
Returnering/ Fortrydelsesret:
Fortrydelsesret:
Når du køber en vare, har du 14 dages fortrydelsesret og retten til at fortryde købet udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du vælger at fortryde dit køb, bedes du inden 14 dage fra modtagelse give os besked om dette. Fortrydelseskøbet skal gives til info@heatcare.dk
Returnering:
Når du returnerer, bedes du sende dit køb hurtigst muligt og senest 14 dage efter du har meddelt det til os. Udgifter forbundet med returnering afholdes af køber. Ansvaret for varens tilstand er forbeholdt køber ved levering og frem til varens ankomst hos os. I tilfælde af pakken bliver væk i forsendelsen, er det din pligt at fremvise dokumentation for returforsendelsen.
Ved returneringen skal varen være i original emballage med tilhørende tilbehør, ellers vil dette medføre en værdiforringelse.
Det er tilladt at prøve varen for at fastslå dens virkning og i samme omfang som hvis man køber den i en fysisk butik, men hvis vi får en vare retur som har været taget i brug og varens værdi er blevet forringet, vil du enten hæfte for forringelse af varens værdi eller miste retten til at få købssummen tilbagebetalt. Det vil sige at hvis varen er 100% ibrugtaget/monteret vil retten til at få købesummen refunderet bortfalde.
Refundering af købsbeløbet:
Hvis du fortryder dit køb, og benytter fortrydelsesretten, refunderer vi det indbetalte beløb inklusive leveringsomkostningerne. Når du sender varen retur, skal dette gøres så hurtigt som muligt og inden 14 dage fra den dato hvor du på mail har gjort os opmærksom på din beslutning om at fortryde købet. Tilbagebetalingen vil foregå med samme betalingsmåde som ved købet af varen.
Du kan også fortryde købet ved at give os besked om dette på mail og aflevere den personligt på ovenstående adresse. Dette skal altid ske efter aftale med os. Varen skal altid leveres med omdeling.
Ved fortrydelse af købet kan du sende varen retur til:
HeatCare ApS
Digtervænget 22
8400 Ebeltoft
Levering, priser og tekster
Levering:
Varmepumpen bliver leveret med fragtmand. Varen bliver sendt så snart betalingen er modtaget.
Husk at oplyse den korrekte adresse. Ved forkert oplyst adresse eller forgæves kørsel, udløses der en merudgift som betales af køber, da fragtmanden varetager varen til afhentning på senere tidspunkt. Varen leveres ved hoveddør.
Når du modtager varen fra fragtfirmaet, skal du være opmærksom på at varen ikke har taget skade under transporten, hvis dette er tilfældet skal du kontakte os med det samme. Tag billede som dokumentation og gem al emballage. Ved aflevering af varen få da en underskrift fra firmaet at varen har lidt overlast i forbindelse med fragten. Forekommer der transportskade må varen ikke ibrugtages før det er aftalt med HeatCare, hvis du ser bort fra dette, bortfalder reklamationsretten. Du skal informere om skaden hurtigst muligt.
Priser og tekster:
Vores priser er inklusiv moms.
Der tages forbehold for taste- og trykfejl på websitet eller trykt på materiale. Det gør sig gældende for priser, data, billeder og tekster.
Med forbehold for markedsudviklingen kan vi uden varsel ændre angivne priser og data.
Vores tilbud gælder alle brofaste øer i Danmark. Kontakt os på telefon 86 25 33 00 eller mail info@heatcare.dk hvis din vare skal sendes til udlandet eller til ikke brofaste øer
Reklamation
Reklamation:
Du har 24 måneders reklamationsret. Afhængig af den konkrete situation er du som forbruger berettiget til at få produktet repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen. Man må ikke ibrugtage produktet før reklamationsbehandlingen er afviklet.
For at kunne bruge reklamationsretten er det vigtigt at varen er behandlet korrekt og at varen ikke har taget skade ved fejlagtig brug eller anden skade forvoldt på produktet. Efter du har opdaget manglen ved varen og ønsker at reklamere skal du kontakte os på mail info@heatcare.dk og hurtigst muligt. Hertil bedes du beskrive fejlen, sende billeder og vedhæftet kvittering på købet.
Kontakt HeatCare hvis varen skal sendes retur. Er varen monteret skal den afmonteres af en autoriseret og kvalificeret montør.
HeatCare kan ikke holdes ansvarlig for de omkostninger forbrugeren har haft forbundet med reklamationsgarantien eller driftstab.
Garantien gælder kun inden for garantiperioden og for at behandle din reklamation skal varmepumpen være monteret af en autoriseret installatør med kendskab til varmepumper. Vi skal bruge montagetidspunktet og kontaktoplysninger på montøren samt den virksomhed som du har indgået en aftale med ved opsætning af varmepumpen. Ved påfyldning af kølemiddel kræver det en montør med et KMO bevis. Spørg efter beviset ved henvendelse.
Ved køb af en varmepumpe sørg da for at læse brugervejledningen grundigt igennem og inden ibrugtagelse af varmepumpen. Ved manglende og/eller ukorrekt håndtering af vedligeholde og funktioner af varmepumpen bortfalder garantien. Ligeledes er HeatCare ikke ansvarlig for hvis varen lider overlast og håndteres forkert ved opsætning og tilslutning.
Husk at få lavet et årligt eftersyn på din varmepumpe. Det er lovpligtigt og eftersynet skal udføres af et firma hvor montøren har et godkendt KMO bevis. Du skal selv tage kontakt til servicefirmaet og gem din kvitteringen for udførelsen.
Du er altid velkommen til at kontakte os ved spørgsmål om varmepumpen eller brugervejledningen på telefon 86 25 33 00 eller på mail info@heatcare.dk
Om os
HeatCare ApS leverer luft til vand varmepumper til private hjem og virksomheder.
Find os
- Ebeltoft
- Digtervænget 22
- 8400 Ebeltoft